Zakres prowadzonych spraw
Zakres prowadzonych spraw w Dziale Obsługi Klienta:
- Przyjmowanie do ewidencji nowych klientów (odbiorców indywidualnych, wspólnot i jednostek gospodarczych).
- Przygotowywanie i podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków z odbiorcami indywidualnymi, wspólnotami oraz jednostkami gospodarczymi, a także aneksów do tych umów.
- Rejestracja odczytów wodomierzy oraz podliczników.
- Prowadzenie rozliczeń z klientami za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki - wystawianie rachunków na podstawie odczytów wodomierzy.
- Opiniowanie wniosków o podliczniki ogrodowe i lokalowe.
- Wystawianie faktur za pozostałe usługi związane z działalnością Przedsiębiorstwa.
- Prowadzenie korespondencji z klientami, w zakresie spraw prowadzonych przez DOK.
- Windykacja należności.
- Gospodarka wodomierzowa: legalizacja, montaż, wymiana i plombowanie wodomierzy.
- Usuwanie awarii okołowodomierzowych.
- Plombowanie hydrantów oraz podliczników .
- Prowadzenie kasy w Przedsiębiorstwie.
- Prowadzanie rejestru skarg i reklamacji w zakresie spraw całego Przedsiębiorstwa.
- Kontrole instalacji wod.-kan.
- PR Przedsiębiorstwa.